Kazan smilede til soidam og spurgte videre "kender du så nogle stærke ninjaer på vores rang? nogle der kunne være trusler mod os?".. **jeg kan vel ligeså godt lære mine konkurrenters navne med det samme.. og så vise dem at de ikke er værdige..** tænke kazan
Soidam djikaru Genin
Antal indlæg : 429 Age : 29 Registration date : 05/11/08
Emne: Sv: Vi er så få Tirs Feb 16, 2010 6:18 am
soidam kom med et lidt undrende smil " skulle du ikke hellere til at blive genin før du begynder at bekymre dig om den slags?" spurgte han så stadig smilende. soidam havde aldrig været typen der så andre ninjaer fra hans by som konkurenter eller trusler. han ville gerne blive stærk men det var ikke for at være stækere end alle andre
Kazan Academy Student
Antal indlæg : 32 Registration date : 06/02/10
Emne: Sv: Vi er så få Søn Feb 21, 2010 4:00 am
Kazan smilede let "for mig er rang noget officielt noget, du kan sagtens være genin, men samtidigt være stærkere end en jounin, det kommer an på hvor mange eksamener du har gennemført.. jeg er stærkere end de fleste geniner her selv om jeg kun er studerende" sagde han
Soidam djikaru Genin
Emne: Sv: Vi er så få Søn Feb 21, 2010 5:36 am
soidam fik et ondt bredt smil på læberne det lød næsten som om han grinede lidt " hvis du har lyst kan vi da godt tæste det?" nu kunne man bestemt høre en svag ond latter samtidig med at han begyndte at knægge fingre
Kazan Academy Student
Emne: Sv: Vi er så få Søn Feb 21, 2010 12:54 pm
Kazan så hånligt på soidam "så vis mig din stærkeste jutsu her og nu" sagde han **hmm.. jeg skal stadig have styr på mit ild element, der går nok stadig lidt tid før jeg rigtig kan bruge det, men hvis han ikke kommer med noget alt for stærkt skulle jeg nok kunne klare ham** tænkte kazan og målte soidam med øjnene
Soidam djikaru Genin
Emne: Sv: Vi er så få Søn Feb 21, 2010 1:14 pm
soidam smilte " der må jeg desvære sige nej men vis du virklig vil se min stærkeste teknik så kan vi da gå en tur ned til søen?" sagde han stadigt smilende
Kazan Academy Student
Emne: Sv: Vi er så få Søn Feb 21, 2010 1:30 pm
kazan så på soidam **han sagde han bruge vand element jutsuer.. ** tænkte han og rystede så på hovedet, "jeg tager dit ord på din styrke for nu.. kamp er unødvendigt i denne situation.. desuden skal man vel ikke kæmpe mod sine allierede" sagde kazan med sin viseste stemme
Soidam djikaru Genin
Emne: Sv: Vi er så få Tirs Mar 02, 2010 1:38 pm
soidam smilte "godt og jeg det kan du så sandlig havde ret i" sagde han med et stort smil
Kazan Academy Student
Emne: Sv: Vi er så få Lør Mar 06, 2010 3:45 am
Kazan smilede til soidam "jeg troede faktisk ikke at denne by vilde have nogen, bare ok ninjaer, men du virker som en lidt over middel" sagde han