Joukai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Joukai


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jutsu Forklaring Oppe

Go down 
ForfatterBesked
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Jutsu Forklaring Oppe Empty
IndlægEmne: Jutsu Forklaring Oppe   Jutsu Forklaring Oppe EmptyOns Nov 05, 2008 12:52 pm

Så er det første udkast til jutsu forkalringen oppe.. lav jeres profiler og send mig jeres jutsu valg (og eventuelle spørgsmål) så vi kan komme igang Smile og naturligvis kommer der flere jutsuer, specialiteter og elementer senere.. opdatere den liste konstant.. men vi skulle have nok til at begynde, og husk at hvis i vil have noget andet så gem jeres points.. i kan godt bruge dem gennem academy student forløbet.. men husk.. valgt er valgt, i kan ikke vælge om selvom i ønsker det...
her følger en logisk forklaring af point systemet og hvordan det passer ind i naruto.

dine points repræsentere det din karakter træner i når du ikke spiller med ham (du kan sagtens træne i et emne), men altså, hvis manaki bruger 10 points på at træne med våben betyder det at 10 procent af hans tid træner han i at bruge våben.. så simpelt er det, bruger jeg så 20 points på chakra, betyder det at jeg træner i 20 procent af min tid i chakra, men jeg træner stadig 10 procent i våben. altså kan jeg ikke bare sige "ubs, jeg trænede i noget forkert sidste uge.. jeg må hellere lige lave det om nu" for tiden er gået og pointsne er brugt Smile vælg med omhu
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
 
Jutsu Forklaring Oppe
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jutsu Point,speciale,element Forklaring
» Jutsu Navne
» komplet jutsu liste
» Jutsu/kamp system
» Jutsu Liste Samlet.. (scroll ned for at finde alle jutsuer)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Joukai :: Regler og Nyheder-
Gå til: