Joukai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Joukai


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 by/område

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

by/område Empty
IndlægEmne: by/område   by/område EmptyFre Aug 16, 2013 12:30 am

Vi har nu haft to byger der har ligget lidt over det hele. Tror det ville være en god ide at få lavet et kort over den nye, og få defineret omgivelserne lidt Smile

Ideer/tanker?
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

by/område Empty
IndlægEmne: Sv: by/område   by/område EmptyLør Aug 24, 2013 12:32 am

Jeg har tænkt over byens historie og hvordan en interessant situation kunne frembringes.

I tusind år, har hele kontinentet (næsten) været under kejser riget. En mægtig hersker og hans efterkommere erobrede det hele og byggede veje, byer, osv.
For 40 (?) år siden skete der noget. En storm rasede og en vinter fortsatte alt, alt for længe. Det tog 3 år før stormen, ulykken og døden var forbi, og da det var, var der intet imperium. Kejseren var der ingen der hørte fra, og da vejene og de fleste udposter for længst var ødelagte og destruerede måtte folket klarer sig selv. Mange håndterede dette forskelligt og nye kulturer begyndte at springe op.
Denne by var en udpost for udforskning og træning af speciale militær enheder, et sted hvor de der havde specielle evner kunne sendes hen. Byen havde mange døde i de 3 år, men på grund af de mange ressource fulde individer og klaner er den ikke tom og ødelagt. Landet omkring den er ændret, stormen har formet nye bjerge og dale. Det er tid til at udforske landet, og se hvordan byen kan overleve. Derefter, hvordan den kan trives.

Tanker?
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Naita
Indbygger
Naita


Antal indlæg : 251
Registration date : 02/11/08

by/område Empty
IndlægEmne: Sv: by/område   by/område EmptyLør Aug 24, 2013 3:16 am

Jeg synes det er en mega fed historie! Omkring landet kan jeg godt lide tanken om at det er uudforsket! Jeg tænker også at det kunne være virkelig fedt hvis "vores" område havde en eller anden form for landskabsmæssig kendetegn, der adskilte den fra de slags områder som man er vant til at se. Det kunne også være godt, hvis der var en begrænsning af en eller anden art, så byen ikke havde adgang til alle slags områder, eller ressourcer..?
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

by/område Empty
IndlægEmne: Sv: by/område   by/område EmptySøn Aug 25, 2013 11:33 am

Super gode idéer! Jeg kan godt lide idéen om noget uudforsket land, det gør hele settingen nemmere at håndtere og samtidig mere interessant. At der skulle være en kamp om ressourcerne, syntes jeg også kunne være spændende, fordi der så opstår nogle andre former for situationer som ikke kun handler om individerne, men i højere grad om byens overlevelse også! Derved vil ens valg automatisk have større betydning Smile

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





by/område Empty
IndlægEmne: Sv: by/område   by/område Empty

Tilbage til toppen Go down
 
by/område
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Joukai :: Genstart!-
Gå til: