Joukai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Joukai


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 I forhold til genstart...

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

I forhold til genstart... Empty
IndlægEmne: I forhold til genstart...   I forhold til genstart... EmptyLør Aug 10, 2013 10:52 am

Hey folks :)Det her emne er ment som en tråd hvor vi kan diskutere hvad der videre skal ske, i forhold til genstarten. Personligt mener både Manaki og jeg, at vi burde starte helt forfra, med et nyt system og nye karakterer og en ny by, eftersom det er så længe siden vi rent faktisk har spillet.

Men helt hvordan det skal foregå skal vi selvfølgelig finde ud af. Og eftersom dette jo er en fælles beslutning for alle os som ønsker at starte igen, så kan vi jo passende nok dele tanker! Så hvis i har noget input, ideer eller ønsker, så skriv dem endelig :)Lige nu er intet fastlagt, og vi ved stadig ikke, hvorvidt flere kommer tilbage, hvornår og så videre.

Men lidt brainstorming har jo aldrig skadet, og så kan folk se, at der faktisk sker noget.

Fyr løs Smile bare skriv hvad end i kan tænke på, så vender vi det her.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

I forhold til genstart... Empty
IndlægEmne: Sv: I forhold til genstart...   I forhold til genstart... EmptyFre Aug 16, 2013 12:24 am

Det ser ud til at der ikke er mange der har opdaget den email de modtog, men det er jo heller ikke sikkert at de stadig bruger den samme mail, eller at de accepterede nyheder fra siden her.
Måske der kommer nogle ligesom os hen af vejen, men for nu tror jeg at vi skal begynde at lave et nyt system, så vi er klar når det er.
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Naita
Indbygger
Naita


Antal indlæg : 251
Registration date : 02/11/08

I forhold til genstart... Empty
IndlægEmne: Sv: I forhold til genstart...   I forhold til genstart... EmptyFre Aug 16, 2013 5:52 am

Jeg er helt enig i ideen om at starte helt forfra Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

I forhold til genstart... Empty
IndlægEmne: Sv: I forhold til genstart...   I forhold til genstart... EmptyMan Sep 09, 2013 3:44 am

Wupti-du! Jeg er selvfølgelig også frisk når som helst med hjælp, hvis det kan medføre at få denne ellers ganske udmærket hjemmeside op at køre igen Wink
Tilbage til toppen Go down
Minu
Chunin
Minu


Antal indlæg : 753
Age : 32
Registration date : 16/01/09

I forhold til genstart... Empty
IndlægEmne: Sv: I forhold til genstart...   I forhold til genstart... EmptyLør Jan 11, 2014 4:34 am

Der skal helt klart noget nyt til, hvis vi vil have gang i siden igen. Den eneste måde er nok, som du også siger, at starte helt forfra. Jeg er ihvertfald frisk på at give det en chance, da jeg altid har elsket denne hjemmeside og aldrig haft andet en sjov herinde. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I forhold til genstart... Empty
IndlægEmne: Sv: I forhold til genstart...   I forhold til genstart... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I forhold til genstart...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Joukai :: Off Game :: Off Game Snak-
Gå til: