Joukai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Joukai


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Chunin Eksamen forsinket.

Go down 
ForfatterBesked
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Chunin Eksamen forsinket. Empty
IndlægEmne: Chunin Eksamen forsinket.   Chunin Eksamen forsinket. EmptySøn Okt 17, 2010 12:18 pm

Lad os se..
Chunin eksamen skrider langsomt frem, den første prøve er gennemført og den anden kommer lige så stille derhen af. Den tredje prøve ligger og venter (den bliver hurtigere, bare rolig Wink).
Vi har fået de første kombi element jutsuer op, der vil komme flere af disse i fremtiden. vi er også snart nået til det punkt hvor jeres bloodlines og andre hjemmelavede jutsuer kan få et officielt "seal of approval" (accept til afbenyttelse), mere prævist vil der efter turneringernes afgørelse blive lavet et emne der fortæller jer at i kan spamme mig med jeres ideer til bloodlines mm.
Alt i alt er det meste som det har været længe, der er en moderat aktivitet og vi får en del små fremskridt..
Fremtiden ser mere interessant ud, med nye chunniner og oprettelsen af nye genin hold (denne gang mere gennemtænkt og meningsfyldt), flere kombi jutsuer, og et nyt bonus system der vil give jer mulighed for at få nogle af jutsuerne/evenerne billigere alt efter de muligheder der kommer i løbet af siden overordnede historie. Vi går en spændende tid i møde og i skal vide at jeg som Admin skam ikke er inaktiv bare fordi Manaki ikke har været i så mange emner på det seneste Smile
Dette var en lille heads up Wink fra min side ser det kun ud til at vores rpg bliver endnu bedre i fremtiden.
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
 
Chunin Eksamen forsinket.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Eksamen, dueller.
» Eksamen 2. Dueller
» Resultater fra genin eksamen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Joukai :: Regler og Nyheder-
Gå til: