Joukai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Joukai


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 endnu et gensyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 9:31 am

S:Nyt fladland
O:Et tomt areal med masser af bar græs
V:Overskyet, og en smule blæsende
T:16-tiden

Chriss sad iført sin kappe, men dog ikke med opslået hætte. Han sad roligt i en slags meditations stilling med lukkede øjne, og hans hvide pandehår fulgte med vinden og græsset.

//OOG kun for Draconok, andre må spørge//
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 9:42 am

Draconoc var komemt tilbage til landsbyen om natten og havde kun mødt sin lillebror. Han så en person, men kunne ikke geneknde ham og slog sin kekkei genkai til **Hayogan!** han kunne stadig ikke genkende personen selvom han så ham tæætere på. Draconoc hoppede op i et træ, han gav ingen lyde fra sig så han kunne sagtens snige sig ind på ham, medmindre personen var ekstremt god til at opfatte mennesker. Han så personens hår og kunne kun huske én person der havde det hår, hans gamle sensei Chriss Chess, men det kunne umuligt være ham, kunne det? Tøjet han havde på var en sort trøje uden ærmer, en lille grå kappe udenom, mørke bukser hvor enderne var bundet ind i bandage med de normale ninjasko. Hans sorte hår rørte sig næsten ikke, kun når han bevægede sig eller når vinden blæste.
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 9:49 am

Chriss sad fortsat i sin rolige position, der var intet tegn på om hann havde lagt mærke til Dracos tilstedeværelse.
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 9:58 am

Draconoc hoppede ned foran personen og så på ham med sine røde øjne, hans kekkei genkai var stadig aktiveret "hvem er du?!" spurgte han med hård stemme, han var utrolig interesseret i hvem af de nye, kom de fra kouseki eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 10:05 am

Chriss åbnede langsomt øjnene og kiggede roligt på personen foran ham med sine klare blå øjne, han rejste sig op og smilte skævt. "Goddag, jeg mindes ikke at have mødt dig før, men er det ikke lidt uhøfligt at bede om en andens navn uden at sige sit eget?" Han sagde altid ganske roligt, uden at provokere.
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 10:25 am

"Draconoc Gaku Kalzék Uchiha og dit navn?!" spurgte han og så på ham, han havde fuldstændig glemt alt det man skulle han, var vant til at de præsenterede sig uden nogen form for at han skulle sige sit navn først.
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 10:29 am

Chriss øjne blev pludselig en smule større, men forholdt sig stadig i ro, det var jo ikke sikkert at det var ham... "Mit navn er Chriss Chess...." Han tavs for at se hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 10:39 am

Hans kæbe faldt til jorden "men .. jeg kender kun én der hedder det, min gamle sensei i Kouseki.." han kunne ikke tro at det var hans sensei.
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 10:44 am

Chriss smilte og rakte armene ud. "Tjah det må jo så være mig, den selv samme. Det er godt at se dig igen Draco, det er godt nok længe siden, og du er sandelig vokset." Han smilte bredt, det var rart at møde endnu en af hans gamle lever.
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 10:58 am

"Chriss .." han kunne ikke sige noget. Han kunne mærke vreden boble i ham. Han vidste ikke hvad han gjorde, an slog imod Chriss' hoved med al sin kraft i hånden, han håbede han parrerede den for han kunne ikke stoppe nu..
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 11:00 am

Chriss blev lettere overrasket, men rokkede sig ikke før næven ramte ham, han blev dog stående uden at sige noget, og stirrede fortsat rolig på Draco, da han havde på fornemmelsen hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 11:03 am

"Undskyld .. men er du klar over hvor bekymret mine søskende og jeg har været? Jeg ville sikre mig det var dig, jeg vidste at den ægte Chriss kunne tage imod det slag.." han kunne ikke klare det mere og begyndte at græde lidt, han havde savnet Chriss, de træningstimer de havde haft det havde været en stor del af ham fordi Chriss havde været som en familiemedlem for Draco ..
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 11:35 am

Chriss stod lidt i tavshed, hans kind var rød men han mærkede ikke rigtigt smerten, han stod lidt i tavshed, næsten forlegen, som om han ikke vidste hvad han skulle stille op. Efter en kort stund tog han sig dog sammen og lagde armene om Draco og sagde roligt: "Jeg er ked af det, jeg har været....Forhindret i at komme tilbage, det må have været svært."
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 11:45 am

Draco kunne ikke sige noget og stod lidt ind til Chriss, han vidste ikke hvor høj Chriss han var. Han fjernede nogle tårer "undskyld jeg slog dig, kunne ikke holde det inde mere .." sagde han og var virkelig ked af at han havde slået Chriss ..
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 11:52 am

Chriss rystede smilende på hovedet og kiggede lidt ned på Draco, da han var en smule højere end ham, men kun meget lidt. "Der er skam intet at undskylde for, jeg havde faktisk brug for det en smule."
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 12:05 pm

Han skulle kun lige kigge lidt op på ham, der var jo ikke særlig mange år imellem de to heldigvis. Han så lidt på ham "Chriss-san, hvad er du egentlig?" han undrede sig lidt over det nemlig.
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 12:14 pm

Chriss løftede let et øjbryn, hvad mente han med, Hvad han var? Han smilte dog blot. "En ninja, hvad skulle jeg ellers være?"
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 12:37 pm

"Jeg mener genin, chuunin eller hvad?" spurgte han grinende og så på ham, han vidste godt at han ikke havde formuleret det okay godt nok.
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 12:39 pm

Chriss åndede en smule lettet op, så var det altså ikke opdaget, han vidste nu hller ikke hvordan det skulle kunne lade sig gøre. "Nåh okay hehe, tjah jeg er special Jounin, lige som før i tiden"
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 12:45 pm

"Nååé stadig" smilte han og så på ham "kunne godt være du var steget i rang" smilte han.
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 12:50 pm

Chriss rystede på hovedet, "nej jeg er stadig den samme, hvad med dig?" Spurgte han da han kom i tanke om han ikke havde spurgt.
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 12:55 pm

"Genin, har hørt at chuunin eksamenen er igang, nåede dne desværre ikke .." sagde han lidt nedtrykt ..
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 12:57 pm

Chriss nikkede kort. "Javel jah, jah det kan være et problem, men det kan jo være du kan finde ud af noget med Manaki, han plejer at være retfærdig nok." Han smilte beroligende til Draco
Tilbage til toppen Go down
Draconoc
Genin
Draconoc


Antal indlæg : 707
Age : 28
Registration date : 05/11/08

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptySøn Maj 23, 2010 1:17 pm

"Nej, venter bare til den næste eksamen, vil ikke bare komme brasende" smilte han, han ville ikke ødelægge det for de andre, han ville hellere vente.
Tilbage til toppen Go down
Chriss
Special Jounin
Chriss


Antal indlæg : 237
Age : 32
Registration date : 16/02/10

endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn EmptyMan Maj 24, 2010 1:24 am

Chriss nikkede endnu engang. "Det er jo så op til dig." og smilte sit sædvanlige smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





endnu et gensyn Empty
IndlægEmne: Sv: endnu et gensyn   endnu et gensyn Empty

Tilbage til toppen Go down
 
endnu et gensyn
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Joukai :: RPG Uden for byen :: Nyt Fladland-
Gå til: