Joukai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Joukai


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Våben genopfyldning.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Mar 28, 2010 8:53 am

Sted: Foran en våben bod, på markeds pladsen
Omgivelser: Massevis af boder og folk der ind.
Vejr: Det er varmt og solen skinder. Det er ikke varmt nok til man sveder, men bare en behagelig varme.
Tid: 13:20

Deci studerede en kunai han havde i hånden. Han stod foran en våbenbod der solgte de mest basale ninja våben. Han havde brug for en genopfyldning af våben før han skulle til den næste udfording i turneringen. Han sukkede. Han havde tabt sin første kamp, og skulle derfor ikke kæmpe flere. Han havde ikke forventet at vinde, men var alligvel blevet skuffet. Han havde heldigvis ikke nogen mén efter kampen. Han var godt nok blevet slået ud og havde fået nogle skader, men de var allesammen blevet helbredt af de læger der var til stede ved eksamen. Han måtte indrømme at de havde gjordt det pænt godt.
Deci lagde kunaien ned i posen, med de andre han allerede havde godkent. Han sikrede sig altid at våbene var i orden før han købte dem.
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Mar 28, 2010 9:07 am

Våben genopfyldning. Sunadokei

Oculus kom gående ned af markedspladsen. Han havde en indkøbspose i den ene hånd og en lædertaske over skulderen. Han var klædt i en ganske almindelig grå jakke, og indenunder en blå t-shirt. På benene havde han et par militærgrønne bukser, og på fødderne sine sanddaler. * hvad mangler jeg? * tænkte han kort, og trak en lang indkøbsliste frem med sin frie hånd. han skimmede den kort, og kiggede sig så rundt omkring. Han skulle bruge et sted hvor de solgte gode og velslebne våben, og så til en nogenlunde fornuftig pris.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Mar 28, 2010 9:16 am

Deci gav sig til at kikke på en ny kunai. Han havde snart nok, der var ikke plads til så mange kunais i hans lommer. Han havde det samme på som han havde haft til hans kamp mod Sura. Lommerne var bedre egnet til shurikens end kunais. Han lagde kinaien i poisen eftger at have godkendt den. Deci kløede sig i nakken, var der mere han manglede?
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Mar 28, 2010 9:22 am

Oculus fik øje på en dreng som vist meget omhyggeligt tjekkede sine vare før han købte dem og så ham lægge kunaien i posen. * Aha, lige hvad jeg har brug for! Han må kunne fortælle mig om nogle gode steder her at handle våben* tænkte han, og gik med hurtige skridt hen mod Deci og boden. Han tog en kunai op og vejede den i hånden, hvorefter han henvendte sig til Deci " Eh, undskyld mig, men du ligner en der har lidt forstand på våben, så jeg tænkte på om du kendte til nogle specielt gode våbenboder her omkring?" spurgte han høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Mar 28, 2010 9:32 am

Deci så overrasket op, da en dreng henvendte sig til ham. HAn havde ike ventet at nogen ville komme og spørge ham om den slags. "Øh.. " sagde han lidt forvirret. *Nogle gode våben boder?* tænkte han. Han kastede et hurtigt blik rundt på markedet. "det kommer an på om du leder efter noget specielt?" sagde han. En tanke slog ned i deci. Hvem var denne drengegentllig ? Deltog han i chunnin udvæglelsen ligesom Deci selv?
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Mar 28, 2010 9:58 am

Oculus tænkte sig kort om og kiggede så på sin liste " Tjah, tænker mest på våben som knive, kunais og shurikens" sagde han så og tilføjede " gerne kasteskyts, hvis du forstår hvad jeg mener." Han kiggede nærmere på Deci, og syntes der var noget bekendt ved ham. og så alligevel ikke. Han kunne ikke helt afgøre hvor gammel drengen var, men gættede på at han var et par år yngre end ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Mar 28, 2010 3:50 pm

Deci nikkede. "Denne butik sælger de mest basale ninja våben, så de har både kunias og shurikens og knive." sagde han. Han skævede ned til sin pose. "Tja jeg syntes kvaliteten er ganske udemærket" Han trak lidt på skulrende. Deci kunnne godt forstå drengen. Han var altid selv i tivivl om hvor han skulle købe våben. Han havde aldrig tænkt på at spørge nogen om hvor han skulle kikke, han plejede bare at forsøge at finde ud af det selv. "Deltager du egentlig i chunnin eksamen?" spurgte han. Det var egentlig den mest sansynlige grund til at han var her, hvad skulle ellers være grunden?
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Mar 28, 2010 3:54 pm

Oculus nikkede anerkendende og kiggede nærmere på bodens indhold, så vendte han igen opmærksomheden mod Deci med et smil " Jeg vil give dig ret, kvaliteten her er ikke dårlig, og prisen er også til at betale" han lagde kunaien på plads igen " ja, jeg er deltager i chunnin eksamen " svarede han så, og kiggede vurderende på Deci " ligesom du? eller tager jeg fejl?" Han lod kort blikket løbe ned over listen, og overvejede om han bare skulle række manden i boden listen, så han selv kunne se hvad det var Oculus skulle have. Det var nemlig ikke så lidt.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 12:07 pm

Deci tog en shuriken op og så lidt på den. "Nej du tager ikke fejl, jeg deltager også i eksamen" sagde han. Denne dreng deltog altså også i eksamen. Måske ville Deci støde på denne dreng under den tredje opgave .. 'Denne dreng', hvad hed han mon? Deci lagde den shuriken han havde i hånden fra sig og rakte hånden frem mod Oculus. "Mit navn er Deci" præsenterede han sig.
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 12:20 pm

Oculus smilede til Deci, rakte manden i boden sin liste, og tog så Decis fremstrakte hånd " Oculus her" sagde han så med et skævt smil og fik så øje på Deci's pandebånd " Ah, så du kommer altså fra Joukai? Hvordan er der egentlig der? Jeg har hørt at det er første gang i deltager i chunnin eksamen" han så interesseret på Deci.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 12:31 pm

Deci nikkede. "Ja det er første gang vi deltager" sagde Deci. "Efter min mening er det en rigtig god by" han syntes selv det lød lidt dumt, men han vidste ikke hvordan han ellers skulle sige det. Han kikkede på drengens pandebånd. Hvad var det for et tegn? Deci kunne ikke huske at han havde set det før, det var vidst ikke ligefrem en storby. Men hvor kendte Oculus egentlig Joukais tegn fra? Og hvordan kunne han vide at det var den første gang de deltog i chunnin eksamen.. Deci blev lidt mistænkelig, var det sdan noget man bare fortalte fremmede geniner?
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 12:40 pm

Oculus nikkede " jeg har også kun hørt godt om byen" sagde han og tilføjede så med et smil " Jeg er meget imponeret over hvor hurtigt byen egentlig er vokset op. Bare det at den allerede er med i chunnin eksamen". *For at få en by så hurtigt på benene skal der virkelig arbejdes igennem* tænkte han anerkendende.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 12:46 pm

"Ja det er emmmelig godt klaret" sagde Deci. Han tog endnu en shuriken frem og gav sig til at se på den. "Vi har også en meget talentfuld leder af byen" Deci havde det indtryk at hvis en hvilken som helst anden havde ledet Joukai, ville den ikke engang være nået halvt så langt som den var nu. Deci blev en smule spændt. Han håbede at han ville bestå eksamen, så han også kunne gøre en indsats for at gøre byen større og bedre. Det var ligesom om at man havde alt for få muligheder når man bare var genin.
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 12:56 pm

Oculus nikkede " Ja, og en temmelig ung en af slagsen også " sagde han med et smil " jeg håber i klare jeg godt i chunnin eksamen" sagde han så og tilføjede " Den kan godt være ret barsk, især hvis man er uheldig" hans blik blev kort fjernt " og det er der som regel nogle der er". Han tog en kniv op og kiggede lidt på den, hvorefter han bad manden i boden om at tilføre den til hans liste.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 1:11 pm

Deci nikkede, uden at komentere det. HAn kikkede på et par shurikens og puttede dem ned i posen sammen med de andrre. Han så hen på Oculus "Hvor ved du egentlig alt det om Joukai fra?" spurgte han. Det var da mærkeligt, hvorfor vidste han alt det? Deci kunne ikke se nogen grund til at en fremmed skulle begynde at undersøge alt mulig om joukai, bare fordi at byen også skulle deltage i eksamen..
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 1:17 pm

Oculus kiggede lidt på Deci, så smilede han " Tjah, syntes det er vigtigt at kende noget til de andre byer, især når man skal til eksamen sammen med dem, så har man noget baggrunds materiale. Desuden har byens opstandelse, altså måden hvor ved den blev dannet på, skillet sig lidt ud. " Han smilede til Deci, der var mere i det end som så, men det var der ingen grund til at fortælle Deci.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 4:16 pm

Deci koncentrerede sig om en shuriken igen. Det Oculus havde sagt besvarede jo ikke helt hvorfra han vidste det. Det var i grunden også lige meget for Deci. "Jeg kan se hvad du mener .. Men personligt har jeg ikke interreseret mig for de andre byer." han kløede sig i nakken. Han følte sig lidt uforberedt, nu hvor han havde hørt at andre ninjaer havde undersøgt deres modstandere, før de kom til eksamen. Men på den anden side var det jo kun de enkelte ninjaer der betød noget for ham, han skulle jo ikke kæmpe mod hele byer på en gang.
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyFre Apr 02, 2010 4:22 pm

Oculus så kort på Deci og derefter på Shurikenen i hans hånd. Så svarede han " Tjah, jeg kan godt lide at forberede mig, desuden syntes jeg det er temmelig interessant at møde folk fra byer og deres forhold som man har læst om. Det giver også en et tip om hvor god kilden egentlig er. I år har jeg selvfølgelig gjort ekstra meget for at forberede mig" tilføjede han, hvilket i den grad også var sandt. Han havde været så tæt på sidste gang. Denne gang agtede han ikke at fejle.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Apr 04, 2010 9:32 am

Deci nikkede. Der var noget om det han sagde. Deci lagde den shuriken havde i hånden ned i sin pose. Det eneste han manglede nu var en ny kniv. Han havde mistet den gamle efter kampen med Sura. han kikkede lidt rundt i boden og fandt så en. Han gav sig til at studere den, ligesom han havde gjordt med alle de andre våben. Han undrede sig lidt over ocolus ordvalg. Det lød lidt underligt at han i år havde gjordt ekstra meget for at forberede sig. Deci trak umærkeligt på skuldrende, nå ja, det var vel bare et fejlplaceret ord.
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Apr 04, 2010 9:41 am

Oculus vente kort opmærksomheden mod manden i boden, og snakkede kort med ham om sin bestilling, manden var meget overrasket over den mængde våben han bad om, og spurgte om han mon ikke havde skrevet forkert. *Tjah, han er nok ikke vant til at folk køber stort ind .. forståeligt nok * tænkte han kort. " hvis du ikke har alt sammen nu kan du måske levere det? jeg kan også komme og hente det senere hvis det er?" spurgte han manden med et skævt smil. Manden mumlede i skægget at han da selvfølgelig havde det hele. Oculus vendte atter sin opmærksomhed mod Deci " har du nogle informationer om nogle af deltagerne?" spurgte han så med et interesseret blik. Han måtte jo i hvert fald kende dem fra Joukai..
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Apr 04, 2010 9:57 am

Deci så på Ocolus og løftede det ene øjenbryn. Hvad var han ude på? "Tjoh .. Jeg ved lidt omkring mine venner fra min egen by .. " sagde han, i en mistænksom tone. HVor ville Ocolus hen? Havde han tænkt sig at Deci skulle fortæller ham informationer, han kunne bruge mod Decis venner? "Hvorfor spørger du?"spurgte han. Deci brød sig ikke om folk der ville have ham til at forrådde sine venner, og han brød sig heller ikke om folk der gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptySøn Apr 04, 2010 10:03 am

Oculus trak på skuldrende " det er en god ting at have når man skal op til eksamen her. Jeg mener, det gælder om at bestå, så at skaffe sig informationer er en god idé før man mælder sig til" han smilede til Deci " Jeg ved fx hvem der er min farligste modstander fra min egen by, fordi jeg kender ham. Nogle af modstanderne har jeg set før sidste gang, og derfor har jeg nogle basis informationer om dem. Her i eksamen har man ingen venner, man har mindre eller større fjender" sagde han så og tilføjede " Selvfølgelig, hvis jeg får valget, støtter jeg dem fra min egen by''
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyOns Apr 07, 2010 2:16 pm

Deci nikkede. Han havde undervurderet Oculus. Han var selvfølgelig ikke ude på at lokke informationer fra Deci. HAn lod til at være god nok. Men hvad mente han med sidste gang? Havde han deltaget før? "Jeg forstår hvad du mener." sagde Deci. " Har du deltaget i eksmaen før, eller har jeg forstået det helt forkert?" spurgte han, med et venligt smil. Hvis han havde deltaget før ville det jo forklare, at han vidste hvordan han skulle forberede sig. Det var alligevel en positiv tanke for Deci, hvis han ikke bestod i denne eksamen, havde han måske større chance næste gang.
Tilbage til toppen Go down
Isei
Jounin
Isei


Antal indlæg : 331
Registration date : 14/07/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyOns Apr 07, 2010 2:28 pm

Oculus smilede til Deci og lod en finger glide hen over aret på sit ansigt " Jah, det kan man da vist godt sige.. Var deltager sidste gang " sagde han så. Han så kort tænksom ud, men smilede så igen " Sådan en chunnin eksamen glemmer man aldrig igen " tilføjede han og lod hånden falde igen. Det så nu ikke ud som om aret generede ham synderligt.
Tilbage til toppen Go down
Deci
Genin
Deci


Antal indlæg : 223
Registration date : 09/11/08

Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. EmptyOns Apr 07, 2010 2:43 pm

Deci smilede. "Jeg går ud fra du fik det, ved eksamen ikke?" han nikkede mod arret. Det gjorde Deci lidt urolig. Han var ude af anden prøve, som jo handlede om kamp, men hvad gik den tredje opgave ud på? HVis han også kunne kæmpe det, så det ikke alt for godt ud. Han havde lidt et temmelig stort nederlag mod Sura. Hvad ville der ske, hvis han kæmpede imod ninjaer der bevidst prøvede at slå ham ihjel? Deci prøvede at kaste tanken bort. Han burde ikke blive bange før han overhoved vidste hvad han skulle i den tredje prøve. Han måtte også stole på sine egne evner, i stedet for at være bange for en situation hvor han evt. skulle bruge dem.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Våben genopfyldning. Empty
IndlægEmne: Sv: Våben genopfyldning.   Våben genopfyldning. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Våben genopfyldning.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Joukai :: Eksamen :: Chuunin Eksamens Stadionet-
Gå til: