Joukai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Joukai


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Thanatos Træning

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:13 am

Thanatos Træning Thanat10

S: På en af eksamens trænings pladser
O: Trænings faciliteter, og de ninjaer der brugte dem.
V: Solskin, let skyet.
T: 13:14

Thanatos gik væk fra træningspladsen, han havde øvet sig, men han var i konflikt med sig selv om hvorvidt han skulle bruge alt sin energi eller hellere slappe af.. han så rundt på de andre trænende..


Sidst rettet af Manaki Lør Mar 13, 2010 10:24 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:21 am

Sura stod og trænede lidt derfra, ikke noget vildt anstrengende, nok mere vedligeholdelse. Hun havde maske på og kun få dele af hendes krop var ikke dækket af tøj. Hun havde sit pandebånd på, for en gangs skyld som det skulle, og ikke skævt som hun ellers havde for vane. Hun havde lige udført en serie spark og slag, og gik nu ned og tog armbøjninger. Det så nok ret absurd ud, hun lignede ikke ligefrem typen til den slags.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:26 am

Thanatos Træning Thanat10

Thanatos så rundt, han fik øje på en person tæt på ham der lavede armbøjninger, han kunne ikke se personens pandebånd.. **man kan vel ligeså godt finde ud af hvem man er oppe imod** tænkte han. han gik hen til sura, og på vejen sparkede han til en kat der var kommet for tæt på.
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:32 am

Sura så op ved lyden af den stakkels kat som fik sparket, og rynkede øjenbrynene i misbillig. Hun rejste sig hurtigt op og tog drengen i øjesyn. hendes første indtryk var *Dumme svin..*. Hun så på ham, uden at skjule sit misbehag overfor ham. Hun ville have set på katten om den var ok, men den var allerede løbet sin vej.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:34 am

Thanatos Træning Thanat10

Thanatos så på personen, **hmm, jeg tiltrækker for meget opmærksomhed** tænkte han og gik helt hen til sura "hej, deltager du også i chuunin eksamen?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:40 am

Sura så koldt tilbage på ham, og vidste ikke helt om hun bare skulle ignorere ham, eller om hun skulle besvare hans spørgsmål. hun besluttede sig dog for at besvare det, men med en hvis kølighed " Ja, det gør jeg" svarede hun, og hun lagde først nu rigtig mærke til det han havde sagt, det forfærdelige 'også'. *hvordan er sådan en dyreplager blevet genin* tænkte hun surt, og kiggede kort på hans pandebånd.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:43 am

Thanatos Træning Thanat10

Sura kunne se han havde et pandebånd fra kouseki... Thanatos så at sura så på hans pandebånd og kommenterede det "ja, dette er jo første gang min by er med i eksamen, men vi skal sku nok knuse nogle kranier alligevel"
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:48 am

Sura løftede kort et øjenbryn, heldigvis skjulte masken det. Han virkede aldeles ikke ligesom den type mennesker hun havde løst til at omgås, eller den type som nogen som helst havde løst til at omgås. "Du er fra kouseki, ikke sandt?" spurgte hun så, hun var temmelig sikker på hun havde ret, men det var nok meget godt lige at tjekke, for en sikkerheds skyld
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:52 am

Thanatos Træning Thanat10

Thanatos nikkede og svarede "du har altså hørt om os?, ellers kommer du til at kende os.. hør, her er et godt råd.. kommer du op imod en fra kouseki, så bare giv op.. ellers dør du"
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 10:57 am

Sura nikkede og et svagt smil viste sig på hendes læber. hun kiggede ham kort ind i de grønne øjne, hun var meget tilfreds med at de havde den modsatte farve end hendes egne øjne, og svarede så " Ja, selvfølgelig har jeg hørt om jer- hvilket kun har givet mig mindre lyst til at give op" hun tog masken af, og betragtede ham kort. enten var han stærk, eller også var han en blærerøv.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:02 am

Thanatos Træning Thanat10

Thanatos grinede.. Han spurgte efter lidt tid "hvilken by kommer du da fra?!.. du vil måske gerne dø?" tænk at pigen her havde hørt om dem og stadig ville kæmpe?!
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:07 am

Sura's smil blev lettere sardonisk da hun svarede på hans spørgsmål " jeg er ninja i Joukai, som også for første år er med" hendes stemme var rolig, og hun ignorerede hans andet spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:14 am

Thanatos Træning Thanat10

**joukai... joukai.. AH!** thanatos kunne nu huske det, det var jo den lille by nogle hippi feer havde oprettet.. "Jeg leder faktisk efter en ninja fra din by" sagde han med en hadsk stemme
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:19 am

Sura så undrende på ham et kort sekund, så blev hendes ansigt hårdt " Jaså? og hvem er denne person monstro?" spurgte hun så, og tænkte samtidig over hvem i alverden det kunne være.. og hvordan havde de mødt ham her?
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:23 am

Thanatos Træning Thanat10

"jeg fik ikke hans navn, han flygtede før vi kunne præsentere os.. han havde sort hår og kolde øjne.. han var sammen med en anden... han så gammel ud, måske 16 eller 17... siger det dig noget???!" sagde thanatos og så eftertænksomt på pigen
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:28 am

Sura så undrende ud et øjeblik, hun kendte en, måske to der kunne leve op til den beskrivelse sådan nogenlunde. Shinaku, eller ham drengen der engang sendte stød igennem hende. Hvem af dem det var viste hun ikke, selvom hendes bud var ham drengen, han var da lige typen til at flygte fra en kamp.. hun trak på skuldrende " Nej.. plejer ikke rigtig at snakke med 17 årige " sagde hun så, halvt sandt.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:30 am

Thanatos Træning Thanat10

Thanatos så på hende, målte hende med blikket "nej du ligner heller ikke en der ville have en chance.. er du sikker på du deltager i chuunin eksamen? er det ikke lidt uansvarligt??"


Sidst rettet af Manaki Søn Mar 14, 2010 1:09 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:38 am

Sura så koldt på drengen, som hun efterhånden syntes dårligere og dårligere om " Du kan vel være ligeglad, ikke sandt? for dig ville det vel bare betyde en nem sejr, hvis det altså var tilfældet" sagde hun med en normal stemmeføring, dog med en lidt farlig undertone. han var begyndt at gå hende på nerverne ham her. Mente han hun ikke havde nogen chance i chunnin eksamen?!
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:42 am

Thanatos Træning Thanat10'

Thanatos grinede igen "en nem sejer! ha ha ! jeg er her ikke for at blive chuunin.. jeg er her for at slås og knuse andre ninjaers knogler!.. en nem sejer betyder din hurtige død!" han så på pigen, hun forekom ham som en svækling.. hun acceptere alt han sagde som sandt..


Sidst rettet af Manaki Lør Mar 13, 2010 12:34 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 11:49 am

Suras smilede hånligt " Ah så du er mere den primitive bølletype " røg det pludselig ud af hende, selvom hun havde besluttet sig for bare at ignorere hans stupide tale. *nåh.. nu er jeg vel alligevel begyndt* tænkte hun og tilføjede så " Tror nu også vores kamp ville være temmelig hurtig, men nok på en anden måde en du "
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 12:35 pm

Thanatos Træning Thanat10

Thanatos smilede "jeg lader aldrig min fjender gå hurtigt" sagde han og så sig om.. han havde et behov for at slå et eller andet...
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 12:39 pm

Sura smilede nu et lille smil til sig selv og svarede " Men det gør jeg til gengæld." * så burde han da efterhånden opfange den! på den anden side, han er så selvoptaget at jeg jeg skulle skrive det i panden før han bemærkede det, næste dag når han så sig i spejlet* tænkte hun, irriteret over at han ikke fangede hendes spydighed når hun nu rent faktisk havde givet efter for sin træng til at give igen.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 12:49 pm

Thanatos Træning Thanat10

Thanatos så sig omkring hørte ikke rigtigt efter.. han havde løst til at slå hende, men hans sensei havde sagt han skulle holde sig i ro uden for kampene.. han så på sura og svarede "huh? ahh ja ja.. er der mange fra din by her?"
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 12:53 pm

Sura så misbilligende på ham " Du kan jo gå ud og tjekke? er ikke babysitter her eller sådan noget" sagde hun irriteret, sikke dog en idiot. Sura kunne godt forstå Manaki-sama og Isei-sama at de havde forladt den by hvis det var sådan deres ninjaer var. *pfff ninjaer? snarere dumme bøller som keder sig* tænkte hun hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning EmptyLør Mar 13, 2010 1:02 pm

Thanatos Træning Thanat10

Thanatos samlede en sten op og kastede den efter nogle fugle.. "jeg tror hellere jeg må slappe af.. med folk som dig behøver jeg ikke træne mere" tænkte thanatos højt
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Thanatos Træning Empty
IndlægEmne: Sv: Thanatos Træning   Thanatos Træning Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Thanatos Træning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Shinaku vs Thanatos

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Joukai :: Eksamen :: Chuunin Eksamens Stadionet-
Gå til: