Joukai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Joukai


 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Eksamens Spørgsmål og tilmælding

Go down 
+2
larmaru
Manaki
6 deltagere
ForfatterBesked
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty
IndlægEmne: Eksamens Spørgsmål og tilmælding   Eksamens Spørgsmål og tilmælding EmptyLør Mar 13, 2010 2:58 am

S: Døren ind til eksamens stadionet.
O: En hel del forventningsfulde geniner
V: Let skyet.
T: 11:15

Chuunin eksaminatoren stod ved døren, han havde været tidsligt oppe og det irriterede ham med alle de blikke på hans ryg.. han gjorde jo bare sit arbejde..
Han tog det stykke papir han havde med og hængte det op på døren. Det var spørgsmålene til chuunin eksamen. i år var regler at de nye geniner havde 2 dage til a finde sar på spørgsmålene.. klarede de dem ikke inden da, havde de fejlet den intellektuelle del af prøven.. når en genin mente han havde alle svarende skulle han aflevere dem på chuunin eksaminationens kontor. //oog en pm til manaki//..
Han tænkte på hvor mange af disse geniner der ville overleve.. eksamen ville først rigtigt begynde senere på dagen //oog omkring og efter middags tid//.. de skulle holde sig parate..

Da han flyttede sig kunne alle geninerne se spørgsmålene..

Chunin Eksamens Spørgsmål

Logiske Spørgsmål

Spørgsmål 1.
Jeg åbnes når jeg er lukket, og lukkes når jeg er åben.
Hvad er jeg?


Spørgsmål 2.

Jeg har aldrig været, min tid vil komme.
Jeg er aldrig før set, for før du ser mig er jeg omme.
Og dog holder jeg alle håb og drømme.
Hvad er jeg?


Spørgsmål 3.
Dets pris kender kun den der giver det.
Det er værdiløst hvis købt, men ofte byttet.
En fattig kan give det så let som en rig.
Når det brydes følger skam og skyld.


Spørgsmål 4.
Jeg gør dig svag i den værste situation.
Jeg gør din hud svedig og dit hjerte koldt.
Jeg kendes af den svage og afskys af den stærke, men i sidste ende beskytter jeg dem begge.
Hvad er jeg?

Reelle Spørgsmål

Spørgsmål 5.
Hvad skal denne prøve teste dig i?

Spørgsmål 6.
Hvad er de 3 vigtigste ting for en chuunin?

Spørgsmål 7.
Hvorfor afholdes chuunin eksamen som en turnering for flere byer og ikke som en separat eksamen for hver enkelt by?

Out of character spørgsmål

Spørgsmål 8.
Forklar joukais jutsu system.

Spørgsmål 9.
Hvad betyder joukai på dansk?

Spørgsmål 10.
Angiv navnene på joukais admins og mods, hvor mange er der og hvad hedder de?

//oog HUSK! skriv ikke svarene her, de SKAL sendes til manaki i en privat besked!//
//OPS. i dette emne kan i skrive jeres reaktion til spørgsmålene.. dette er et rpg emne. oog spørgsmålene er ingame matematik.. ved at skrive i dette emne har i tilmeldt jer denne chuunin eksamen//
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
larmaru
Genin
larmaru


Antal indlæg : 314
Age : 27
Registration date : 12/01/09

Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty
IndlægEmne: Sv: Eksamens Spørgsmål og tilmælding   Eksamens Spørgsmål og tilmælding EmptyLør Mar 13, 2010 3:26 am

Larmaru gik lidt rundt, han havde lige registreret sine svar og håbede nu på det bedste, men han følte sig ikke så sikker igen, de logiske spørgsmål havde vist ikke været hans kop te, og der var da også andre spørgsmål han var meget usikker på...
Tilbage til toppen Go down
Sura
Genin
Sura


Antal indlæg : 733
Registration date : 09/11/08

Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty
IndlægEmne: Sv: Eksamens Spørgsmål og tilmælding   Eksamens Spørgsmål og tilmælding EmptyLør Mar 13, 2010 10:09 am

Sura spillede øjnene op og pustede så tungt ud *føj for den da!* tænkte hun mens hendes blik gled ned over spørgsmålene hun havde foran sig. Hun kløede sig let i håret med den ene hånd og fugtede læberne. Da hun kom længere ned blev hun lidt roligere, de var ikke alle sammen lige svære. *i det mindste er det ikke alt sammen matematik..* tænkte hun, og spekulerede på hvad en ninja skulle bruge matematik til på dette plan.
Tilbage til toppen Go down
Shinaku
Genin
Shinaku


Antal indlæg : 722
Age : 32
Registration date : 03/11/08

Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty
IndlægEmne: Sv: Eksamens Spørgsmål og tilmælding   Eksamens Spørgsmål og tilmælding EmptySøn Mar 14, 2010 3:15 am

Shinaku stod og kiggede let på spørgsmålene. Der var nogle han slet ikke anså som ninja-relateret spørgsmål, hvad pokker skulle de dog bruge det til som Chuunin? Dog svarede han så godt han kunne, og langsomt begyndte han at få en bedre forståelse for betydningen, eller det mente han hvertfald. Et skævt smil viste sig da han var færdig. Der var nogle af dem han stadig følte sig en smule usikker om, mens der var nogle han var ret så sikre på. Nu måtte man bare vente og se.
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty
IndlægEmne: Sv: Eksamens Spørgsmål og tilmælding   Eksamens Spørgsmål og tilmælding EmptyLør Mar 20, 2010 11:39 am

De der ønsker at deltage i denne uges eksamen kan gøre det nu.. skal svare på ovenstående spørgsmål og sende dem til mig eller blot skrive et indlæg her for at være med Smile
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Soidam djikaru
Genin
Soidam djikaru


Antal indlæg : 429
Age : 28
Registration date : 05/11/08

Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty
IndlægEmne: Sv: Eksamens Spørgsmål og tilmælding   Eksamens Spørgsmål og tilmælding EmptyLør Mar 20, 2010 2:41 pm

soidam gik stille op til sedlen han så skræmende seriøs ud idag og han skimtede hele tiden nervøst rundt i rummet ** er her nogen fra joukai** tænkte han for sig selv og gikkede sprøgsmålene igennem så nikkede han og gik hurtigt ud af rummet igen
Tilbage til toppen Go down
mexvex
Genin
mexvex


Antal indlæg : 577
Age : 26
Registration date : 06/11/08

Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty
IndlægEmne: Sv: Eksamens Spørgsmål og tilmælding   Eksamens Spørgsmål og tilmælding EmptySøn Mar 21, 2010 3:08 am

mex gik hen til sedlen... han kiggede længe på den og gik væk så andre kunne komme til... *Spørgsmålene var gpdt nok svære* tænkte han og fik næsten sved på panden...
Tilbage til toppen Go down
Manaki
Amatsukage
Manaki


Antal indlæg : 623
Age : 32
Registration date : 11/07/08

Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty
IndlægEmne: Sv: Eksamens Spørgsmål og tilmælding   Eksamens Spørgsmål og tilmælding EmptySøn Mar 21, 2010 12:49 pm

okay, vi vil snart begynde eksamen.. vi vil begynde med turneringen..
Tilbage til toppen Go down
http://joukai.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty
IndlægEmne: Sv: Eksamens Spørgsmål og tilmælding   Eksamens Spørgsmål og tilmælding Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Eksamens Spørgsmål og tilmælding
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Joukai :: Eksamen :: Chuunin Eksamens Stadionet-
Gå til: