Joukai
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Joukai

ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

Natusaqua Izume

Go down 
ForfatterBesked
Natusaqua Izume
Academy Student
Natusaqua Izume

Antal indlæg : 453
Registration date : 05/11/08

Natusaqua Izume Empty
IndlægEmne: Natusaqua Izume   Natusaqua Izume EmptyTors Nov 06, 2008 8:33 am

Vigtigt!
Jeg bliver ikke færdig med min karakter lige p.t. Jeg har spurgte Admin, om Natusaqua ikke må være medlem af en selvopfundet klan og have en kekkei genkai. Han kan ikke svare mig før han er kommet videre med side, (forståligt nok) og derfor kan profilen ikke laves færdig. Smile

Navn:
Natusauqa Izume

Alder:
14

Køn:
Hun

Familie:
Hun regner med hendesbror, Dai er i live. Hun så ham sidst da hun var 7 år. Hun kan ikke huske nogen side at have set faderen, Masuke. Hun går deuden også ud fra at han er død, og at det er hendes bror som har drabt ham. Både hendes biologiske mor, Sakura og pleje mor, Emi er døde. Hendes biologiske mor holdte meget af rejser og gav, som følge af en rejse, sin datter et latin navn der betyder 'Born of water'.

Rang: (Der er vel ingen hurtig vej smut vej at blive jounin vel??)
Academy Students

Udseende:
Lyseblå hud (Kisame) og øjne. Kort sort hår med et blåt hårbånd. Hun har også en god højde for en pige i hendes alder, 171 cm. Hun har flere og store mørkeblå tatoveringer. Hun er også muskuløs, ikke stort og voldsomt, men mere end de fleste piger.
Tøj passer ikke med billedet!
En stram t-shirt, knælange bukser og sandaler er Natusaquas fortrukne tøj.

Personlighed:
Smil til Natusaqua og hun smil igen. Ræk fuck op til hende og hun hugger hovedet af dig. Hvordan hun opføre sig over for andre afhænger af deres egen opførelse. Og om hun har fået det rigtige ben ud af sengen. Natusaqua er et klart B menneske, og i de tidlige morgentimer kan hun godt være lidt gnaven.
Natusaqua er ikke den mest tålmodige person. Hvis noget begynder at kede hende, mister hun hurtigt interessen og koncentrationen.
Træning er en vigtig del af hendes hverdag. Hun føler virkelig at hun lever, når hun presser sig selv 110 og knap nok er i stand til at kravle væk fra træningsbanen. Men som alt andet kan det blive for meget eller begynde at kede hende. Også forsvinder hendes motivation som dug fra solen.
Venner er noget andet der er en vigtig del af hverdagen. Hun elsker at tilbringe tid sammen med dem. Hun kan sagtens virke kold og hård overfor en person hun elsker og respektere. Det kommer an på den måde personen behandler hende.
Hun er villig til at beskytte andre med sit liv, og frygter ikke for selv at tage liv.

Elsker: Vand, at hænge ud med sine venner, at træne
Hader: At vente, for meget træning, at tabe (kan dog afhænge af hvem hun spiller med)

Træk: Hun er meget ligefrem og virker som en åben person.

Styrke:
Taijutsu
Vandjutsu
Svaghed:
Er stadig ikke en rigtig ninja
Hun giver sig ikke altid tid til at tænke tingene igennem. Dette gælder i alt fra brætspil til kamp.

Klan:
Der vidste næstet intet om Izume klanen. Men det siges at den kan kendes på dens medlemmers blå hud, kendskab til vandbaserede jutsuer, taiog kriminelle løbebane.
(Izume betyder 'Spring of water')

Fortid:
Er født i Kiri-Gakure (vandets skygge). Hun kan ikke huske nogen side at have set sin fader og har ingen billeder af ham. Hendes 9 år ældre bror forlod hende og deres mor, da Natusaqua var 4 år. Kort tid senere fik moderen en mytisk sygdom og døde. En ninja fra Joukai, havde kendt moderen kort og tog pigen til sig.
Natusaqua ville gerne på efterskole ligesom sin dygtige storebror. Men Emi havde en mission og tog pigen med sig ud af ninjabyen. De næste 3 år boede hun i en lille landsby, hvor ordet ninja knap nok blev brugt. Emi nægtede at lære Natusaqua den mindste smule ninja kunst. Men efter lang tids plagen tog Emi hende med ned til vandet. ”Se nu godt efter” sagde hun og gik derefter ud og stillede sig midt på vandet. ”Når du kan det her, så lærer jeg dig ninja kunst.” Fra den dag af prøvede Natusaqua hverdag, men ende altid med at give op, kun for at begynde forfra næste dag. Det var en umulig opgave for den lille 4-årige. Ganske som Emi have forudset.
I landsbyen var Natusaqua ikke velset, hverken hos børn eller voksende.

Beskæftigelse: At spille mahjong, men kun i små mængder, og kun lige indtil at hun sætter fast og overvejer at hugge bordet midt over. Natusaqua er ikke den mest tålmodige. Og så at strejfe rundt og nyde naturen omkring hende.

Våben:
Det fortrukne våben et stort sværd. Hele sværdet med skaft har ca samme højde som hende selv. Skaftet har samme længde som hendes underarm. Sværdet er tyndt og en håndslængte højt. Hun bære det på ryggen.

Billede tid XP:
Natusaqua Izume CelsiusUdseende
(Mangler) Sværd og eks på hendes tøj

Okay, som i kan se er profilen ikke helt færdig. Men jeg keder mig og vil gerne begynde. Har lige så meget tålmodighed med sådan noget her som min char XD Med tiden skal jeg nok skrive lidt til (især personlighed, udseende og historie) men det blive når jeg finder tid og lyst Wink
Tilbage til toppen Go down

Natusaqua Izume
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Joukai :: Profiler-
Gå til: