Udseende: Haku har røde øjne. Hendes hår er Sort Og hun går meget i emo tøj.(Mest sort og mørkeblå og rød..)
Personlighed: Haku er normalt sød og kærlig.. Men også mærkelig! XD Hun Hader når hun pludselig kan begynde at opføre sig som "EN OOOOND NINJA" XD Hun elsker gaver Og hun hader at blive gjordt grin af.. Til hverdag er hun og sød og kærlig og mærkelig og.. Tjaah Måske også lidt ond..
Elsker/hader: Har jeg lige sagt.. Men hun elsker jo hendes familie
Træk: Man kender ikke så meget til Haku endu.. Men hun bruger meget jord?? XD
Styrke/Svagheder: Haku's styke er jo på en måde jord.. Hendes svaghed er..... At hun har det med at ramme ved siden af når hun kaster med ting.. XD
Indre dyr: Sort ulv med hvid hale og ørespids
Klan: Gaku klanen er ikke så kendt men er meget gammel..
Fortid:
3 år.
Haku sad på gaden uden noget valg. Hun var helt alene..... Men en dag kom der nogen forbi med mad til hende..... Det blev hendes venner. Da så der var gået to måneder kom de ikke mere..... Og da begynte hun at dræbe.
5 år.
Haku sad stadig på gaden... Hun var eftersøgt da hun skiftede fra land til land... Hun var nu ikke kommet så langt... Hun havde kun nået 1 land...
8 år
Haku var nået tilbage. Hun sad på gaden igen... Der kom en mand hen til hende... Han hjalp hende op... Han fulgte hende til et hus... Han talte til hende... "Vil du hjælpe mig?" spurgte han... Haku nikkede... Og da gik de ind i huset... Det var stort... Der var menneskehoveder og dyrehoveder over alt... Hun så på ham og han nikkede... "Mit navn er forrasten Harrora" sagde han... Hun kiggede på ham og smilede så "Haku..." Sagde hun
9 år.
Haku var mere forfulgt end nogensinde før... En dag vågnede hun og så at Harrorda var væk... Hun åbnede døren og blev så fanget af to mænd... Heldigvis slap de hende igen men spurgte hende "HVOR ER HAN?!?!?" Hun var en smule bange men fik så sagt "H-h-h-han gik den vej..." hun pejede hen mod en butik som de løb mod...
9-1/2 XD
Haku sad i huset og Harrorda var ikke kommet tilbage... Hun fik sig selv til at gå ud og lede efter ham... Men da så hun en masse mennesker ovre ved en park... Hun maste sig ind foran for at se hvad der skete... Hun så det var ham... Han var næsten død... Hun begynte at græde Han talte til hende... "H-h-h-Haku... Lev.... Lev............." Sagde han lige før han lå helt død... Haku græd men blev så båret væk af de samme to folk som før... Hun flygtede til skolen...
11 år. Haku har det godt.. Hun var jo på skolen med alle sine nye venner Hun levede godt i det stykke tid..
12 år. Det samme som 11 år? XD
13 år. Tjaaaah.. Indtil..
14 år. Haku er nu flyttet over til Joukai. Hun har fået nye venner og mistet gamle..
Beskæftigelse: Haku har det med at ligge på jorden og se op mod himlen.. På de mange skyer.. Hun har det også med at sove når det sker... XD
Her er nogle billeder af Haku:
<-- Sådan sidder jeg Irl næsten hele tiden! (Bare med den anden hånd XD) (Og nej, jeg/hende på billedet piller IKKE næse! XD)